Contact & Support

Openingstijden

Maandag

06:00 - 17:00

Dinsdag

06:00 - 17:00

Woensdag

06:00 - 17:00

Donderdag

06:00 - 17:00

Vrijdag

06:00 - 17:00

Zaterdag

Gesloten

Zondag

Gesloten

Servicedesk

Onze medewerkers van de servicedesk staan graag voor u klaar. De servicedesk is bereikbaar op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) van 06.00 tot 17.00 uur. U kunt bij hen terecht voor al uw gebruikersvragen en het melden van storingen.

Wilt u contact opnemen buiten onze openingstijden?

Bij bedrijfskritische storingen, buiten onze reguliere openingstijden, zijn wij er ook graag voor u. Wij bieden U de mogelijkheid om een overeenkomst met ons af te sluiten voor 24 x 7 support met een uiterlijke responstijd binnen 2 uur. U krijgt van ons dan een speciaal telefoonnummer dat u te allen tijde kunt bellen bij zo‘n storing.

Klik om te veranderen

Veelgestelde vragen

U kunt zelf uw Citrix wachtwoord wijzigen in de applicatie. Hier kunt u zien, hoe u uw wachtwoord kunt wijzigen.

De servicedesk werkt via een ticketsysteem waarin alle vragen en wensen van de klanten worden bijgehouden. Elke vraag/wens die in het ticketsysteem is ingevoerd, komt direct onder de aandacht bij de serviceDesk. Onze consultants komen vervolgens zo spoedig mogelijk met een reactie, telefonisch of via het ticketsysteem. Heeft u nog geen inlogcode voor het ticketsysteem en wenst u deze te ontvangen mail dan naar  servicedesk@advisorsoftware.nl

De servicedesk is geopend vanaf 06:00 t/m 17:00. Buiten deze openingstijden is er voor kritieke storingen een 24/7 lijn beschikbaar.

Om in te kunnen loggen in Citrix en Match Online heeft u de Citrix Workspace app nodig. Deze kunt u downloaden vanaf de website van citrix.com . Als u deze heeft gedownload kunt u naar login.match-online.nl gaan om in te loggen bij Citrix.

De 24/7 lijn is beschikbaar voor kritieke gevallen.