20 december 2018

Releases, klantensessies en instructiefilmpjes

Releasekalender

Voor 2019 hebben we acht releases ingepland. De data hiervoor staan hieronder vermeld, zodat u er in uw ICT-planning nu al rekening mee kunt houden.

Releaseschema 2019
releasesR1R2R3R4R5R6R7R8
410162228364248weken

 

Geautomatiseerde testen

Voorafgaand aan de releases voeren we uiteraard de nodige testen uit. In 2019 gaan we het aantal geautomatiseerde testen en de bijbehorende monitoring continu uitbreiden zodat de betrouwbaarheid van de releases nog groter wordt.

 

Ticketsysteem

We beheren alle opmerkingen, vragen en wensen van onze klanten in ons ticketsysteem. Als u wilt, kunt u hier ook zelf uw tickets invoeren en de status daarvan 24/7 volgen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze ServiceDesk: servicedesk@advisorsoftware.nl.

 

Klantensessies

In 2018 hebben we klantensessies georganiseerd. Tijdens deze klantensessies kunnen gebruikers van Match-Online samen met ons brainstormen over gewenste nieuwe functionaliteiten. Webshop 3.0 is onder andere op deze manier tot stand gekomen en de laatste sessie van 2018 stond geheel in het teken van VMP. De klantensessies worden door zowel u als ons als zeer waardevol ervaren. Reden waarom wij hier in 2019 met volle overtuiging mee doorgaan. Uiteraard houden we u op de hoogte over de data en onderwerpen van de klantensessies volgend jaar.

 

Instructiefilmpjes

Om het inwerken van nieuwe medewerkers voor u makkelijker te maken, zijn we gestart met het maken van instructiefilmpjes van de meest gebruikte functionaliteiten in Match-Online. Op basis van door u genoemde functionaliteiten willen wij prioriteren

De eerste resultaten presenteren we medio 2019.


Nog meer weten?


Heeft u een vraag of wilt u nog meer weten?

Laat dan uw gegevens achter. Na ontvangst van uw bericht, nemen wij binnen 24 uur contact met u op.