In Match Online vindt de verwerking van uw orders, logistieke handelingen en facturering in één systeem plaats. De aanvoerinformatie vormt de basis voor de uiteindelijke facturering.
Iedere keer als er in de fysieke keten een handeling wordt verricht (ontvangst goederen, orders verzamelen) wordt die informatie aangepast op de daadwerkelijke situatie. De factuur wordt opgemaakt als de klantorder klaarstaat voor verzending. Zo factureert u direct en exact wat er geleverd is. Logisch toch!
Het registreren van alle handelingen in het proces moet snel en eenvoudig kunnen. Met name in de logistieke orderverwerking is het essentieel dat u handelingen en toevoegingen registreert die bepalend zijn voor de uiteindelijke factuur van de klant. Door de vele jaren praktijkervaring beschikt match-Online over diverse mogelijkheden om de registratie zo snel en eenvoudig mogelijk af te handelen. Middels het toepassen van unieke barcoderingen en het scanning in het proces wordt het kinderspel om de werkelijkheid te registreren en te factureren. Dat scheelt u een hoop correcties achteraf en verbetert de financiële performance van uw bedrijf.
Heeft u interesse in onze Match Online software en/of een oriënterend gesprek ?
U kunt contact met ons opnemen via onderstaand telefoonnummer, email adres of door het invullen van het contactformulier en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.