• Hoe verkleint u uw voorraadrisico?

    Deel virtueel, digitaal aanbod met uw klanten via VMP. Als zij bestellen, kan uw leverancier oogsten. Verser en klantgerichter leveren kan niet.

    Lees hier meer over
  • Uw totale aanbod in een webshop. Kan dat?

    Vanzelfsprekend. Met API wordt uw webshop gevoed met aanbod- en verkoopinofrmatie vanuit alle denkbare softwaresystemen.

    Lees hier meer over
  • Exact facturen wat u levert - logisch toch?

    In Match-Online wel. De aanvoerinformatie vormt de basis voor de uiteindelijke facturering.

    Lees hier meer over
  • Labelinformatie digitaal verzenden. Hoe makkelijk is dat?

    In Match-Online stapt u moeiteloos over van de fysieke snelweg naar de digitale snelweg.

    Lees hier meer over

Mogelijkheden en voordelen Match Online


Snelle en efficiënte afhandeling van het verkoopproces.

Uw verkoopproces draait om het maken van (klantspecifieke) aanbodregels en aanbiedingen. U kunt digitaal binnenkomende orders automatisch inlezen en verwerken, voorkomt hiermee onnodige (invoer)fouten en bespaart veel invoertijd. Tijd die u kunt gebruiken voor proactieve verkoop en acquisitie.

1.

Eén toegangspoort tot uw afzetmarkt.

Vanuit één centrale verkoopvoorraad kunt u digitaal u afzetkanalen snel en efficiënt bedienen. Match Online koppelt uw aanbod-, order en logistieke informatie op basis van Florecom en e-Trade standaarden digitaal aan de verkoopsystemen en webwinkels van de veiling en individuele kopers met wie u samenwerkt.

2.

Maximaal inzicht en grip op uw voorraad.

U heeft op ieder moment van de dag snel en simpel een realtime inzicht in uw eigen verkoopvoorraad en kunt eenvoudig differentiëren in aanbod, prijs en logistieke afspraken. Ook samengestelde producten worden nauwkeurig verwerkt.

3.

Snelle en gecontroleerde afleverlogistiek.

U voert de logistieke en verrekenafspraken per veiling of individuele koper eenmalig in. Op basis van deze gegevens genereert en verzend het systeem alle informatie die nodig is voor het afleveren en afrekenen van uw orders. Op deze manier is het logistieke proces voor u eenvoudig te sturen en beheren.

4.

Kostenbesparing door integratie en sneller werken.

Match Online is een tot in detail geïntegreerd bedrijfssoftwarepakket en dit levert u kostenbesparingen op. U voorkomt het uitvoeren van dubbele handelingen en verhoogt hiermee de productiviteit van uw medewerkers. De realtime voorraadbewaking zorgt voor minder voorraad van o.a. verpakkingsmateriaal, hoezen en potten.

5.

Gekwalificeerde Service Desk

Van maandag 06:00 – 17:00 uur staat onze Servicedesk voor u klaar, maar ook 24 x 7 support behoort tot de mogelijkheden.

6.

Interesse?


Heeft u interesse in onze Match Online software en/of een oriënterend gesprek ?

U kunt contact met ons opnemen via onderstaand telefoonnummer, email adres of door het invullen van het contactformulier en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.