Support

ServiceDesk Match Online

Onze medewerkers van de  ServiceDesk staan graag voor u klaar. De Service Desk is bereikbaar op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) van 06.00 tot 17.00 uur. U kunt bij hen terecht voor al uw gebruikersvragen en het melden van storingen.

Bij bedrijfskritische storingen, buiten onze reguliere openingstijden, zijn wij er ook graag voor u. Wij bieden U de mogelijkheid om een overeenkomst met ons af te sluiten voor 24 x 7 support met een uiterlijke responstijd binnen 2 uur. U krijgt van ons dan een speciaal telefoonnummer dat u te allen tijde kunt bellen bij zo‘n storing.

Indien de storing veroorzaakt is door een onvolkomenheid van Match Online en/of haar systemen worden er geen additionele kosten in rekening gebracht. Indien deze echter veroorzaakt is buiten toedoen van Match Online, bijvoorbeeld door niet (volledig) functioneren van apparatuur en/of infrastructuur van de klant, worden de werkelijk gemaakte uren in rekening gebracht.

Onze ServiceDesk is te bereiken per e-mail via servicedesk@advisorsoftware.nl of telefonisch via 0297-745547.

img

Veel gestelde vragen

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen van mijn Citrix account, hoe doe ik dit?

U kunt zelf uw Citrix wachtwoord wijzigen in de applicatie. Hier kunt u zien, hoe u uw wachtwoord kunt wijzigen.

Op welke manier worden mijn vragen zo spoedig mogelijk behandeld ?

De ServiceDesk werkt via een ticketsysteem waarin alle vragen en wensen van de klanten worden bijgehouden.

Elke vraag/wens die in het ticketsysteem is ingevoerd, komt direct onder de aandacht bij de ServiceDesk. Onze consultants komen vervolgens zo spoedig mogelijk met een reactie, telefonisch of via het ticketsysteem.

Heeft u nog geen inlogcode voor het ticketsysteem en wenst u deze te ontvangen mail dan naar servicedesk@advisorsoftware.nl