Support

ServiceDesk Match-Online

Onze medewerkers van de  ServiceDesk staan graag voor u klaar. Van maandag tot en met vrijdag van 06.00 tot 17.00 uur. U kunt bij hen terecht voor al uw gebruikersvragen en het melden van storingen. Omdat we alle vragen en storingen centraal vastleggen, kan iedere ServiceDesk medewerker u snel en adequaat verder helpen.

Wilt u 7 dagen in de week en 24 uur per dag gebruikmaken van de kennis en ondersteuning van onze ServiceDesk medewerkers, dan kunt u tegen meerprijs een Premium contract afsluiten.

Onze ServiceDesk is te bereiken op: 0297-745547, optie 1.

img

Veel gestelde vragen

Waarin is Match-Online uniek?

Eén volledig pakket voor uw totale bedrijfsproces: transparantie, duidelijkheid en geen meerkosten voor extra modules.
Hergebruik van al uw standaard gegevens, zoals leveranciers- en klantafspraken: bespaart tijd en voorkomt fouten.
Zeer uitgebreide mogelijkheden voor het berekenen van in- en verkoopprijzen

Hoe zorgt Match-Online voor een betere verkoop?

Meer regie over het verkoopproces: beter verkoopresultaat met meer rendement.
Eén systeem voor uw backoffice: geeft inzicht, bespaart tijd en voorkomt fouten.
Persoonlijk aanspreekpunt bij Advisor: biedt deskundigheid en geeft zekerheid.