Continuïteit is het belangrijkste wat wij u kunnen bieden. Hoe doen we dat?
Onze Match Online ServiceDesk is bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 06.00 uur tot 17.00 uur. Bij bedrijf kritische storingen, buiten onze reguliere openingstijden, zijn wij er ook graag voor u. Hier zijn wel additionele kosten aan verbonden.
Wij bieden U de mogelijkheid om een overeenkomst met ons af te sluiten voor 24 x 7 support met een uiterlijke responsetijd binnen 2 uur. U krijgt van ons dan een speciaal telefoonnummer dat u te allen tijde kunt bellen bij zo‘n storing. De maandelijkse abonnementskosten hiervoor zijn € 200,= exclusief BTW.
Indien U gebruikt maakt van Match Online door middel van onze Cloud omgeving (Mijn Toegang) heeft u standaard recht op 24 x 7 support zonder hiervoor bovenstaand abonnement te hoeven afsluiten. Dit is inbegrepen in uw maandelijkse abonnementskosten.
Indien de storing veroorzaakt is door een onvolkomenheid van Match Online en/of haar systemen worden er geen additionele kosten in rekening gebracht. Indien deze echter veroorzaakt is buiten toedoen van Match Online, bijvoorbeeld door niet (volledig) functioneren van apparatuur en/of infrastructuur van de klant, worden de werkelijk gemaakte uren doorbelast op basis van de volgende tarieven;
- Werkdagen 17:00 – 06:00 uur 150% van het geldende standaard uurtarief
- Zaterdag 10:00 – 16:00 uur 150% van het geldende standaard uurtarief
- Zaterdag overige uren en zondag 150% van het geldende standaard uurtarief
- Eventuele reistijd wordt berekend op basis van werkelijke uren.
Indien U contact opneemt met één van onze medewerkers buiten werktijden zonder 24 x 7 overeenkomst, wordt er per keer een vast bedrag aan U doorberekend alsmede de kosten van het geboden support conform bovengenoemde uurtarieven.
Wenst u hier meer informatie over te ontvangen, of maakt u al gebruik van onze Cloud omgeving maar heeft u het “nood” telefoonnummer nog niet, dan kunt u hierover contact opnemen met onze Service Desk: servicedesk@advisorsoftware.nl